Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Vad gör jag om boken jag köpt är trasig?

Jag upptäckte att boken jag köpte är trasig. Hur gör jag för att reklamera?

Kommentarer

  • Självklart ersätter vi en bok eller annan vara som är trasig!

    Har du köpt varan i butik tar du med varan och kvittot till någon av våra butiker, så hjälper vi dig.

    Har du köpt boken i vår e-handel, kontaktar du vår Kundservice via webbformulär, e-post: kundservice@akademibokhandeln.se eller telefon: 010 744 10 40 så hjälper vi dig med returuppgifter för fri retur och ersättningsvara eller kompensation.


    Tillbaka till Akademibokhandeln ​​​
    Akademibokhandeln Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.