Reklamera i e-handeln
Ibland blir det fel och du saknar en vara eller det är något annat som inte stämmer när du får din leverans från vår e-handel.Då tar du kontakt med vår kundservice så hjälper de dig.
Tillbaka till Akademibokhandeln
Tillbaka till Akademibokhandeln
Följ inlägget
2
följare
Om du saknar en eller flera böcker i din leverans, kontaktar du vår kundservice på kundservice@akademibokhandeln.se eller på 010-744 10 40, så ser de till att vi skickar en ersättningsleverans med de saknade böckerna.
Du kan inte reklamera saknade varor i butik.
Tillbaka till Akademibokhandeln
Om du har fått fel bok i din leverans, kontaktar du vår kundservice på kundservice@akademibokhandeln.se eller på 010-744 10 40, så ser de till att du får rätt bok, och instruerar dig om vad du ska göra med den felaktigt plockade boken.
Du kan inte reklamera felleverans i butik.
Tillbaka till Akademibokhandeln
Om du misstänker att ditt paket är försvunnet kontaktar du direkt vår kundservice på kundservice@akademibokhandeln.se eller på 010-744 10 40 så hjälper vi dig med returuppgifter för fri retur och ersättningsleverans eller kompensation.
Du kan inte reklamera ett försvunnet paket i butik.
Tillbaka till Akademibokhandeln
Om du har fått en trasig eller på annat sätt skadad bok eller försändelse, kontaktar du vår kundservice på kundservice@akademibokhandeln.se, eller på 010-744 10 40 så hjälper de dig med returuppgifter för fri retur och ersättningsbok eller kompensation.
Du kan inte reklamera skadad bok i butik.
Tillbaka till Akademibokhandeln
En defekt bok är en bok som har ett produktionsfel. Om du upptäcker att din bok är defekt kontaktar du vår kundservice på kundservice@akademibokhandeln.se eller på 010-744 10 40 så hjälper de dig med instruktioner och med ersättningsbok eller kompensation.
Du kan inte reklamera defekt bok i butik, med ett undantag; om den finns i butikens sortiment kan du får den utbytt där. Kontrollera alltid med butik först.
Tillbaka till Akademibokhandeln