Reklamera defekt vara

Varan jag har köpt har en defekt, dvs det saknas sidor, den är upp-och-ned eller annat produktionsfel.


Tillbaka till Akademibokhandeln
Akademibokhandeln Kundservice Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Självklart ska du få en ny om det är fel på den du har köpt!

    Har du köpt varan i butik tar du med den till någon av våra butiker, så hjälper vi dig.
    Om det är en bok som är defekt, behöver du inte ta med kvitto, då det kan ta lång tid innan man upptäcker själva felet.

    Har du köpt varan i vår e-handel, kontaktar du vår kundservice så hjälper de dig med instruktioner och ersättningsvara eller kompensation.

    Du kan inte reklamera defekt vara köpt i e-handeln i butik, med ett undantag; om den finns i butikens sortiment kan du får den utbytt där.
    Kontrollera alltid med butik först.


    Tillbaka till Akademibokhandeln
    Akademibokhandeln Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.